HTML

shangrila

az álmaid mélyén felderengő érzés-emlékek... az álmaidban is kóborolsz, mert a lelked biztosan tudja, hogy létezik... összeérni a lelki társaddal újra, és eggyé olvadni, ahogy mindig is voltatok... megtisztulás, örökkévaló végtelen boldogság, béke, harmónia... mennyország... shangri-la... isten...

Ki ír ide?

shangrila - éjszárny és a blogon kívül minden mást az oldalamon találsz, itt: http://www.zoldi.ejszarny.hu
én nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy amit csinálok, írok, hiszek, tudok, érzek, ahogyan élek az jó, vagy igaz, mindenki azt hisz és érez amit... nem kell elhinned, de örülnék ha elindítana egy gondolatot...

Rovatok

Linkblog

kicsikavicsillag

2007.03.30. 21:48 éjszárny-

talán az álmaimból jöttél
és ha már itt vagy – mindjárt minden lettél
és ismertük egymást minden szóval
és összeért minden apróság, minden sóhaj
itt voltál egyszercsak és én már a tiéd voltam
először beszélünk és már ismersz és ismerlek
csak vagy és én már – mert csak ezt tehetem
szeretlek
nem tudok nem veled lenni, mert nem lehetek
mert két fél élet vagyunk akik csak együtt egész
mert mindig voltál, csak nem tudtam hol
és mióta élek csak kereslek
kicsi kavicsom jobbik énem csillagtündérem
szeretlek



abban biztos vagyok hogy mindketten érezzük.
akkor ha szakadni kellett két dolog miatt lehetett:
az első, a valószínűbb, hogy nem vagyok méltó hozzád,
a második, hogy ami miatt nem engeded magadnak, az illúzió
én pedig várok...
ha az első igaz, azért, hogy ott legyek ha szükséged van rám, és ne szóljak ha nincs... hogy méltóvá válhassak,
ha a második, akkor azért, hogy itt legyek amikor felébredsz

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz szerelem minden nyitnikék élés tündér életem értelme égtánc kicsikavics

A bejegyzés trackback címe:

https://shangrila.blog.hu/api/trackback/id/tr7152794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása