HTML

shangrila

az álmaid mélyén felderengő érzés-emlékek... az álmaidban is kóborolsz, mert a lelked biztosan tudja, hogy létezik... összeérni a lelki társaddal újra, és eggyé olvadni, ahogy mindig is voltatok... megtisztulás, örökkévaló végtelen boldogság, béke, harmónia... mennyország... shangri-la... isten...

Ki ír ide?

shangrila - éjszárny és a blogon kívül minden mást az oldalamon találsz, itt: http://www.zoldi.ejszarny.hu
én nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy amit csinálok, írok, hiszek, tudok, érzek, ahogyan élek az jó, vagy igaz, mindenki azt hisz és érez amit... nem kell elhinned, de örülnék ha elindítana egy gondolatot...

Rovatok

Linkblog

fázom

2007.04.16. 17:28 éjszárny-

mondhatnám, hogy szeretsz, hiszen tudom, érzem. kérdezhetném miért félsz az érzéstől, amit egész életedben kerestél. kérhetném, hogy magyarázd el miért az kell, hogy az ördögi legyen, aki megérinti a lelkedet. akarhatnám, hogy elmondd miért harcolsz pont az ellen, aki úgy fogad el és úgy szeret ahogy mindig is vágytad.
el is magyarázhatnám mindezeket, hiszen tudom.
belefáradtam abba, hogy én legyek a rossz, mert értem ami történik, hogy én legyek a rossz, mert együtt rezdülünk és ettől úgy ismerlek mint senki más, hogy én legyek a rossz, amikor megfogom a kezed, nehogy eless az úton, hogy én legyek a rossz, mert megérintem a lelkedet, ahogy mindig is akartad, de épp mást hiszel.
én vagyok a rossz, amikor az égen táncolunk, hiszen amikor felemelkedünk elszakadunk a földtől.
és rossz vagyok, ha nem emelkedünk fel, hiszen mindig is repülni akartál. és rossz vagyok, ha nem fogom meg a kezed és hagylak elesni. és rossz vagyok ha nem érintem meg a lelkedet, mert érzem mennyire szomjazza az érintést. és rossz lennék, ha nem szeretnélek, hiszen érzem, hogy szeretsz.

elfáradtam. üres vagyok, sírnék... de csak fázom.

1 komment

Címkék: tavasz isten szerelem minden nyitnikék élés tündér életem értelme égtánc kicsikavics

A bejegyzés trackback címe:

https://shangrila.blog.hu/api/trackback/id/tr7159397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wegaz Doegdah · http://mdah.blog.hu 2007.04.16. 17:31:19

azért fázol, mert meghaltál:)
süti beállítások módosítása