HTML

shangrila

az álmaid mélyén felderengő érzés-emlékek... az álmaidban is kóborolsz, mert a lelked biztosan tudja, hogy létezik... összeérni a lelki társaddal újra, és eggyé olvadni, ahogy mindig is voltatok... megtisztulás, örökkévaló végtelen boldogság, béke, harmónia... mennyország... shangri-la... isten...

Ki ír ide?

shangrila - éjszárny és a blogon kívül minden mást az oldalamon találsz, itt: http://www.zoldi.ejszarny.hu
én nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy amit csinálok, írok, hiszek, tudok, érzek, ahogyan élek az jó, vagy igaz, mindenki azt hisz és érez amit... nem kell elhinned, de örülnék ha elindítana egy gondolatot...

Rovatok

Linkblog

kicsikavicshiányzás, netmentesség, tegnapi post pont most, zeneletöltés

2007.04.12. 11:57 éjszárny-

tegnap nem volt netem otthon, úgyhogy ma írom...
nem változik bennem semmi attól, hogy nem beszélünk. várok ugyanúgy csendben, elvégre nem tehetek mást, egy darabka avgyok csak, aki nem egész a másik fele nélkül.
annyiszor megírtam-megzenéltem-megfestettem ezt az érzést, látod, itt ez a régi zene, ugyanerről szól, ahogy kereslek (a másik felemet) mindenkiben amíg nem találkoz(t)unk...
a zene innen letölthető: ha lehetne.mp3 - egyébként ákossal közösen csináltuk, a kornyikálás és a szöveg az viszont egyedül az én bűnöm...
és a verset pedig itt lehet elolvasni.
szóval ezt érzem...
"ahogy az egészbõl tört millió kis darab
mint az ember
magára marad
és a darab újra egésszé lenne
mert mi mást tehetne?
lenne valaki része
ha lehetne... ha lehetne...
"

Szólj hozzá!

Címkék: zene isten szerelem minden élés tündér életem értelme kicsikavics zeneletöltés

A bejegyzés trackback címe:

https://shangrila.blog.hu/api/trackback/id/tr7657651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása