HTML

shangrila

az álmaid mélyén felderengő érzés-emlékek... az álmaidban is kóborolsz, mert a lelked biztosan tudja, hogy létezik... összeérni a lelki társaddal újra, és eggyé olvadni, ahogy mindig is voltatok... megtisztulás, örökkévaló végtelen boldogság, béke, harmónia... mennyország... shangri-la... isten...

Ki ír ide?

shangrila - éjszárny és a blogon kívül minden mást az oldalamon találsz, itt: http://www.zoldi.ejszarny.hu
én nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy amit csinálok, írok, hiszek, tudok, érzek, ahogyan élek az jó, vagy igaz, mindenki azt hisz és érez amit... nem kell elhinned, de örülnék ha elindítana egy gondolatot...

Rovatok

Linkblog

....

2007.04.27. 23:06 éjszárny-

mindig kerestem egy érzést. az álmaimból ismertem. kerestelek az álmaimban, a végtelenben, magamban, ezt az érzést akartam megtalálni, megérteni és elmondani hogy létezik. és érezni. hány éjszakán át, és mennyi mindent megtéve érte... és amikor már úgy éreztem mindent megpróbáltam és hullafáradtan, összetörve zuhantam: találkoztunk. és nem tudom elmondani ezt az érzést. és azt hiszem, neked nem is kell, te tudod, te érzed. érzem, hogy te is végigszenvedted az utat, kicsit más formában, de ugyanannyi utat tettünk meg, talán a félelem is épp annyi bennünk. és tanítasz engem azzal is, ahogyan te küzdesz a félelmekkel. olyan jó, hogy vagy tündér, és olyan jó, hogy így érezzük egymást

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shangrila.blog.hu/api/trackback/id/tr7164497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása